2011. május 27., péntek

57. rész

Sziasztok! Meghoztam a frisst! :D Nincs sok hozzáfűzni valóm csak annyi hogy már csak pár rész van a törimből, szóval nem sokára véget ér a történetem. :) A másik hozzáfűzni valóm hogy most 4 komit kérek a folytatáshoz :) Enjoy it! ;)


A hétfő kedd és a szerda nagyon gyorsan elment, és már azon kapom magamat hogy 30. van és holnap szilveszter van. Ebbe a 3napba szinte senkivel se beszéltünk és nem is mentünk sehova, szóval ebbe a 3napba csak otthon voltunk és egymással foglalkoztunk. Néhány hete még Kimivel úgy beszéltük meg hogy nála fogunk szilveszterezni, mert most úgy mond „rajta a sor”, mert minden évben máshol gyűlik össze a társaság. Tavaly például Tommiéknél volt. Azért felhívtam hogy megtudjam vele beszélni a részleteket. Leültem a kanapéra és tárcsáztam.3x kicsöngött, majd a negyedik re felvette.
- Sziaa Dia, mizujs? –köszönt
- Szia Kimi, csak megszeretném beszélni a szilveszteri buli részleteit.
- Ja igen, na szóval 10-re gyertek majd és úgy számoljatok hogy hajnali 6-nál senkit sem engedünk haza- hallottam hogy mosolyog.
- Oké rendben- mondtam mosolyogva – És kb. hányan leszünk?
- Hmm..hát olyan 40-en.
- Olyan sokan?
- Egyáltalán nem sok, sőt inkább kevés.
- Hát ha úgy nézzük az a 40-en ember elveszik a házadban, mert akkora- mondtam röhögve.
- Jah az is igaz. Na megyek, mert Nikyvel megyünk bevásárolni, tudod meg kell venni a piákat.
- Rendben oké, de azért vigyázz a fotósokkal ne hogy lekapjanak hogy a kosarad tele van piákkal, mert még azt hiszik alkoholista lettél.
- Nem érdekel, leszarom őket! – (na ez tipikus Kimis választ)
- Okééé!
- Akkor majd 10- re gyertek, Szia- meg se várta hogy elköszönjek vonalat bontott. Ledobtam a kanapéra a telefont és felmentem az emeletre. Bementem a szobába és egyből kiszúrta a szememet az éjjeliszekrényen a kis dobozka amibe a gyűrűm volt. Kinyitottam és felhúztam az ujjamra. Néhány pillanatig gyönyörködtem benne, egyszer csak két erős kéz fonódott a derekamra, majd az állát a nyakhajlatomba fúrja.
- Ugye tudod azt ha ezzel megjelenek valahol akkor már cikkezni fognak róla.
- Igen tudom, de nem érdekel- csókolt bele a nyakamba, amitől én összerándultam.
- Sebi ezt ne csináld!
- Mert?- kérdezte kacéran.
- Mintha nem tudnád –erre egy kaján vigyorra húzta a száját. Csak- csak fojtatta a nyakam csókolgatását.
- Sebi….
- Gyere- majd az ágyra húzott. Na szerintem nem kell elmesélnem hogy mit műveltünk. (rábízom a fantáziátokra). Éjjel vagy is hajnalban ébredtem meg. Ránéztem az órára ami 6 órát mutatott. Álmos nem voltam, mert kialudtam magamat, hisz 9 kor már elaludtunk. Kibújtam Sebi öleléséből és lefelé vettem az irányt. Az éjszaka folyamán kiszáradt a torkom,így szükségem volt valami folyadékra. Kinyitottam a hűtőt és az először kezembe akadó narancsos dobozt fogtam meg és felhajtottam. Sikeresen le is ittam magamat.
- A francba!- letettem, majd egy vizes szivaccsal próbáltam kimosni. Sikerült kimosnom belőle, csak hogy egy nagy vízfolt éktelenkedett, ami nagyon hideg volt. Úgy döntöttem hogy inkább levetem magamról a vizes pólót, úgy is csak legrosszabb esetben Sebi látna meg meztelenül, ő meg már 100x látott így. Levettem és a kanapéra dobtam. Csak a láva lámpát kapcsoltam be, hogy azért valami kis fény legyen a nappaliban és hogy ne essek hasra. Épp felfelé indultam hogy felvegyek valami ruhát, amikor egy csattanásra lettem figyelmes. Egyből a hang irányába kaptam a fejemet, ami a kert felől jött. Nem láttam senkit se. Attól tartottam hogy valaki van a kertben. Nem akartam szólni Sebinek, mert itt bent biztonságban vagyok, meg hogy ha vaklárma akkor potyára keltettem fel. Inkább egyedül, de megnéztem hogy van oda kint valaki. Először is azzal kezdtem hogy felkapcsoltam a kinti világítást, ami nem volt túl jó ötlet, mert hirtelen a bokorból egy embert bújt elő fényképezővel a kezében. Túl közel voltam az üvegajtóhoz, így látszódtam valamennyire. Felsikítottam annyira meglepett a dolog. Azonnal magam elé kaptam a kezemet és próbáltam takarni magamat. Gyorsan a kanapé mögé futottam és elbújtam. Hallottam fentről az ajtócsapkodást és Sebi jelent meg.
- Mi történt szívem?- kérdezte meglepetten –Miért vagy meztelen??- jött oda hozzám és leguggolt hozzám.
- Van kint egy fotós a kertbe és lefényképezett- mondtam síros hangon. Nagyon szíven ütött ez a dolog. Nem gondoltam volna hogy ennyire szemetek hogy lehetnek, hogy bemerészkednek a kertünkbe és megsértik a magánszféránkat.
- Micsoda??? Na majd én elintézem!!- kelt fel mellőlem. Felvette a csizmáját és a kabátját majd kicsörtetett a kertbe. Én a kanapé mögül néztem az esetet. Láttam ahogy Sebi kergeti a fotóst és utol éri, majd leteperi a földre, majd egy jól irányzott mozdulattal kikapja a nyakából a fényképező gépet és a földhöz vágja teljes erőből. A fényképező gép darabokra hullik szét, a fotós meg csak elhűlve figyeli ahogy az imént megszerzett szaftos kép rólam a semmibe vész. Sebi megfogja nyakánál fogva és beráncigálta a házba, majd leülteti a kanapéra. Mielőtt bejöttek volna felvettem a kabátomat. Látszott Sebin hogy tiszta ideg.
- Kiküldte magát???- kérdezte erélyesen, de a fotós nem válaszolt.
- Ki küldte????- ordította az arcába, mire összerezzentem. Még soha nem hallottam kiabálni és el kell hogy mondjam félelmetesen nagy hangja van.
- A Sky Sport- válaszolta ijedten.
- Simán megtehetném hogy feljelentem magát…
- Jajj kérem ne, nekem családom van és ha kirúgnak akkor nem tudom eltartani őket- kérlelte.
- Nem érdekel…most azonnal feljelentem személyi jogsértés vádjával- már nyúlt a telefonért, de rátettem a kezem.
- Szívem hagyd!
- Mii???? Nem mondod komolyan?? Ez az ember lefényképezett téged meztelenül.
- De a kép már megsemmisült, így azt senki se láthatja- odamentem hozzá és karba font kézzel mondtam neki:
- Nem jelentjük fel magát, de ha még egyszer akár egyetlen egyszer is meglátom akár Sebi akár az én közelemben, azonnal feljeleltem magát!!! Világosan fogalmaztam??,
- Igen, igen, igen –bólogatott mint a jó kutya.
- És most tűnjön el innen- mutattam az ajtó felé. Azonnal felpattant és Sebi „kikísérte”, majd miután távozott újra kulcsra zárta az ajtót.
- Sajnálom hogy ezt át kellett élned- ölelt meg szorosan. Nem mondtam semmit csak szorosan kapaszkodtam benne. Most erre volt szükségem. Amikor már egy jó ideje álltunk ott és öleltük egymást, eltávolodtam tőle.
- Nem vagy fárad?
- Nem igazán.
- Pedig ha nem tudunk vissza aludni akkor nem valószínű hogy 6ig fent tudunk maradni.
- Ki akar fent maradni addig?
- Kimi „megparancsolta” hogy 6ig nem hagyhatjuk el a buli helyszint- mondtam már a konyhában. Öntöttem magamnak egy kis tejet, majd betettem a mikroba egy kicsit meglangyosítani.
- Akkor lehet hogy tényleg vissza kéne aludni, mert nem fogjuk bírni. –megvárta még megittam a tejet és kéz- a kézben sétálunk fel az emeletre, majd bebújtunk az ágyba. Kellet egy kis idő mire mint a ketten vissza aludtunk. Engem annyira elnyomott a tej hogy amikor megébredtem kint már sötét volt. Hirtelen kaptam fel a fejemet aminek az lett a következménye hogy megszédültem. Az órára néztem ami 5órát mutatott. Kinyújtóztam, majd felkeltem. Egy jót aludtam. Sebi már nem volt mellettem. Kimentem és láttam hogy a nappaliba ég a villany. Sebi épp focit nézett a tv-ben. Halkan lesurrantam az emeletről és odaálltam mögé, majd befogtam a szemét.
- Na vajon ki lehet? Talán egy kis hercegnő, vagy egy angyal vagy egy ördög esetleg egy igazai vadmacska???- ekkor megfogta a kezemet és hátra fordult.
- Csak 1 lány –mondtam, majd egy lágy csókot leheltem az ajkára. Azt a pillanatot a gyomrom morgása zavarta meg.
- Gondoltam hogy éhes leszel így készítettem neked hot-dogot.
- Hot-dogot?
- Aha, a kiflit már kibeleztem és a gázon van a virsli. Na ülj le és készítek neked- terelt a asztal felé. Leültem és végig azt néztem hogyan szorgoskodik a konyhában. Egy hatalmas hot-doggal tért vissza.
- Ohh ez mennyei- haraptam bele- Mondtam már hogy imádlak.
- Igen mondtad.
- Nem elég hogy k*rva jó pasi, kitűnő pilóta, de még főzni is tud! - soroltam
- Naa azért ne túlozz- pirult bele
- Te pedig ne szerénykedj!- majd folytattam a hot- dog elpusztítását. Ezzel az 1 hot-doggal tele voltam, mert akkora volt mint egy ház. Megköszöntem, majd üveg Monsterrel leültem a kanapéra.
- Héé ez szentég törés, milyen dolog hogy nem Red Bullt iszol?- ült le mellém.
- Már meguntam- voltam vállat, majd belekortyoltam.
- Meguntad? Ezek szerint engem is meguntál? –játszotta a kétségbeesettet
- Jaj de hogy is, téged soha nem lehet megunni!!- hízelegtem neki.
- Na azért- húzta ki magát.
- Na viszont én már megyek készülődni, már 7óra van. –eldobtam az üres dobozt, majd megcéloztam a fürdőt. Hajat mostam, majd megszárítottam és begöndörítettem. A sminkemmel szórakoztam egy darabig, mert elég bonyolult lilás sminket választottam. Főleg a szemem sarkában lévő csillámport volt nehéz feltenni. Na de amikor végeztem jöhetett a ruha. Egy olyan ruhára esett a választásom hogy felül fehér volt alul pedig csipkés fekete fodros volt. Már majdnem kész voltam, már csak egy cipő hiányzott. Megkerestem a cipőim közül a megfelelőt. Végül pedig egy kis táskába belepakoltam a szükséges dolgokat. Sebi már kész volt és a kanapén várt engem. Kék kockás ingbe volt alatta egy fehér póló, koptatott farmar és torna cipő, a haja pedig fel volt zselézve. Szívdöglesztően nézett ki, úgy éreztem itt helyben rávetem magamat.
- Tyűű de csinos valaki- dicsért meg.
- Na de te sem panaszkodtatsz- közelebb mentem hozzá és megéreztem a parfümjének az illatát. –Azt akarod hogy minden csaj rád vesse magát a bulin?
- Mert?
- Olyan illatot árasztasz hogy ha a csajok megérzik a lábaid előtt fognak heverni.
- Én viszont a te lábaid előtt heverek- mondta majd forrón megcsókolt. Én persze fülig pirultam. Felvettük a kabátunkat és egy csillogós sálat a nyakam köré tekertem még.
- Na akkor mehetünk? - kérdezte
- Mehetünk- karoltam belé, majd elhagytuk a házat.


2 megjegyzés:

  1. Nemsemmi..most nemjutok szóhoz...
    Ezt az oldalát Sebnek még olvasni is fura volt..Szerintem legbelül volt egy ilyen érzése hogy "nyírjuk már ki a fotóst"..xD
    Na de igen Kimi...Ez olyan igazi Kimi-s beszólás volt..Szard már le..xD
    Amúgy meg kíváncsi leszek mit hoz a buli..úgyhogy siess a következő résszel..

    Puszii:$ebitaa

    Mellesleg első komi első dicséret..és végre összejött.. :P

    VálaszTörlés
  2. hűűűűha....
    el sem tudom képzelni, hogy Seb így kiakad... furcsa lenne...
    jó lett.. siess a kövivel, érdekel a buli :D
    puszi

    VálaszTörlés